Lejáratott foglalkozás

2009.07.13. 23:45

Pár hónapja járt nálunk egy statisztikus, aki megkérdezte,
hogy mivel foglalkozik a feleségem.
Mondtam neki, hogy itthon van, FELESÉG és ANYA.
A válasza: "Ja! Akkor nem csinál semmit."
(Kíváncsi lettem volna, hogy ha az édesanyja nem csinált volna semmit,
amikor ez a statisztikus kicsi volt, mivé nőtt volna föl - ha egyáltalán
fel tudott volna nőni).

Íme az én Drága Feleségem, aki rabságban él, és nem csinál semmit,
arca a depressziótól és lenézettségtől szürke.

Tiszteletem és hódolatom az én asszonykámé, aki minden nap reggel 6-kor kel,
az Igével megreggelizik, bevásárol, főz, mos, takarít 7 tagú családunkra,
szerelmével és szeretetével vesz körül bennünket, vendégeket fogad.

Ő a múzsám, akinek van ideje este sétálni velem. Mindezt örömmel,
békességgel és kedvességgel végzi. Alapjában véve nem csinál semmit,
csak értünk él, segítőtársam, és ő az a személy, aki által kiegyensúlyozott a családunk. Ezt csak ő tudja megadni, akinek többet ér a férje, és gyermekei, mint esetleg egy magas beosztás, egy jól menő cégnél, tetemes fizetéssel.
 

Én is régóta tudom, hogy ember csinál festészetet, de festészet embert sosem.
Övezze tehát tisztelet és hódolat a FELESÉGEKET és ANYÁKAT, akik sokkal
többet adnak a társadalomnak és emberiségnek, mint a legművészibb festészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://levyntgard.blog.hu/api/trackback/id/tr91244956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Claraclara 2012.06.10. 20:37:07

Szia, Kedves Levy

Kellemes élményt szereztél nekem már a blogod bevezető gondolataival is. Örülök, hogy megerősítetted bennem a személyiségedről lassan kialakuló képet.

Objektív nem nagyon tudok lenni veled kapcsolatban, mert a művészeted a szubjektív énemre hat és annak ellenére sem vagyok műértő, hogy a saját otthonom is egy kortárs művész alkotásait rejti a falakon.

Baráti szeretettel üdvözöllek és kedvtelve barangolok a képeid között,

Kerekes Klári
süti beállítások módosítása